code atas


Taman Rekreasi Gua Kelam

Di sinilah terletaknya beberapa buah gua yang merupakan tempat pembentukan batu kapur berusia 500 tahun iaitu Gua Wang Burma dan Gua Kelam. Sebaik selesai menerokai Gua Wang Burma 1 pelancong perlu merangkak menyelusuri sungai kecil dalam gua untuk melihat fenomena tirai dinding gua cave curtain putih yang berkilauan seperti permata berlian pasti membuatkan anda terkesima akan keindahannya.


Gua Kelam Photos Free Royalty Free Stock Photos From Dreamstime

Menerokai Gua Wang Burma 2 adalah satu kemestian sekiranya anda ke Taman Negeri Perlis.

. Destinasi Terbaik Di Langkawi Selain itu sepanjang perjalanan anda di dalam taman negeri ini anda akan dapat melihat kekayaan flora dan fauna yang dimiliki hutan ini termasuklah tumbuh-tumbuhan.


File Guakelam Jpg Wikimedia Commons


Taman Rekreasi Guak Kelam Picture Of Gua Kelam Kaki Bukit Tripadvisor


Taman Rekreasi Guak Kelam Picture Of Gua Kelam Kaki Bukit Tripadvisor


Taman Rekreasi Guak Kelam Picture Of Gua Kelam Kaki Bukit Tripadvisor

You have just read the article entitled Taman Rekreasi Gua Kelam. You can also bookmark this page with the URL : https://lenaqotapia.blogspot.com/2022/09/taman-rekreasi-gua-kelam.html

0 Response to "Taman Rekreasi Gua Kelam"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel